CEIP J. R. JIMÉNEZ (GURUTZETA) BARAKALDO

SCRATCH: ACTIVIDADES DESARROLLADAS

Escrito por admin on junio 15th, 2016

índiceGracias a la colaboración del Presidente de la AMPA, algunos alumnos y alumnas de 6º han desarrollado durante el último trimestre varios proyectos de SCRATCH. La experiencia ha side excelente y los trabajos de programación realizados por estos chicos y chicas merecen un reconocimiento, así que aquí teneis todos un enlace para visualizar sus creaciones y divertiros. Muchas gracias también al impulsor de la idea, ya que estas actividades nos hacen crecer y aprender.

ACTIVIDADES DESARROLLADAS

Escrito en GENERAL / OROKORRA, GURASOAK / FAMILIAS, LH 3. ZIKLOA | Sin comentarios »

IZARTXU IRRATIA: 2016ko maiatzaren 26a (28. IRRATSAIOA)

Escrito por admin on mayo 26th, 2016

IZARTXU IRRATIAKAIXO LAGUNOK: GAUR EGURALDI POLITA IZAN DUGU PATIORA JOATEKO ETA GURE IRRATSAIOA ENTZUTEKO.

BERRIRO ENTZUN NAHI DUZULA?

BA, HEMEN DAUKAZU 1GO B TALDEKO NESKA ETA MUTIKO BATZUK EGINDAKO LAN EDERRA.

Escrito en IZARTXU IRRATIA, LH 1GO ZIKLOA | Sin comentarios »

IZARTXU IRRATIA: 2016ko maiatzaren 19a (27. IRRATSAIOA)

IZARTXU IRRATIAKAIXO LAGUNOK:

HEMEN DAUDE 1GO A TALDEKO NESKA ETA MUTIKO BATZUK GURE IRRATIAN. EGURALDI KASKARRA IZAN ARREN, OSO IRRATSAIO POLITA ESKEINI DIGUTE.

EZ GALDU AUKERA BERRIRO ENTZUTEKO ETA DISFRUTATZEKO.

Escrito en IZARTXU IRRATIA, LH 1GO ZIKLOA | Sin comentarios »

IZARTXU IRRATIA: 2016ko maiatzaren 12a (26. IRRATSAIOA)

Escrito por admin on mayo 24th, 2016

IZARTXU IRRATIAKAIXO NESKAK ETA MUTILAK:

IRRATSAIO BERRI BAT DUZUE HEMEN BERRIRO ENTZUTEKO. OSTEGUNERO BEZALA, JOLASALDIA ALAITZEN DUGU GURE IRRATSAIOREKIN.

2. MAILAKO IKASLE ASKO HURBILDU DIRA IRRATIRA ETA OSO ONDO PASATU DUGU. ENTZUN BERRIRO ETA DISFRUTATU.

Escrito en IZARTXU IRRATIA, LH 1GO ZIKLOA | Sin comentarios »

IZARTXU IRRATIA: 2016ko maiatzaren 5a (25. IRRATSAIOA)

IZARTXU IRRATIAKAIXO IZARTXUKIDEOK:

HEMEN DAUKAZUE 4. MAILAKO IKASLE BATZUK SORTUTAKO IRRATSAIOA. DENBORA PASATU DA IRRATSAIOA ZUZUENEAN EGIN GENUENETIK  BAINA HEMEN DAGO BERRIRO ENTZUTEKO ETA DISFRUTATZEKO.

ONDO PASA

Escrito en IZARTXU IRRATIA, LH 2. ZIKLOA | Sin comentarios »

IZARTXU IRRATIA: 2016ko apirilaren 28a (24. IRRATSAIOA)

Escrito por admin on abril 30th, 2016

IZARTXU IRRATIAKAIXO IZARTXUKIDEOK:

Kultur astean gaude eta jarduera bereziak eta oso dibertigarriak izan ditugu. Gaur, ostegunero bezala, gure irratia martxan jarri da eta  3. mailako ikasle batzuk hurbildu dira egungo jarduera bereziak azaltzeko, baita ere beste gauza batzuk kontatzeko. Entzun berriro irratsaioa eta ondo pasa.

Escrito en IZARTXU IRRATIA, LH 2. ZIKLOA | Sin comentarios »

ERAKUSKETA LIBURUTEGIAN: ESKULANAK ETA PAPIROFLEXIA

Escrito por admin on abril 26th, 2016

Escrito en GENERAL / OROKORRA, GURASOAK / FAMILIAS, LH 2. ZIKLOA, LH 3. ZIKLOA | Sin comentarios »

KULTUR ASTEA 2016

Escrito por admin on abril 26th, 2016

Escrito en GENERAL / OROKORRA, GURASOAK / FAMILIAS, HAUR HEZKUNTZA, LH 1GO ZIKLOA, LH 2. ZIKLOA, LH 3. ZIKLOA | Sin comentarios »

IZARTXU IRRATIA: 2016ko apirilaren 21a (23. IRRATSAIOA)

IZARTXU IRRATIAKaixo lagunok:

Berriro hemen gaude gure osteguneroko irratian. Gaur 5. B taldeko ikasleen txanda izan da eta, nola ez, primeran egin dute. Merezi du berriro entzutea, horretarako hemen duzue:

Escrito en IZARTXU IRRATIA, LH 3. ZIKLOA | Sin comentarios »

IZARTXU IRRATIA: 2016ko apirilaren 14a (22. IRRATSAIOA)

IZARTXU IRRATIAKaixo Izartxukideok:

Hemen daukazue 6. mailako ikasle batzuk egindako irratsaioa. Ondo pasatu nahi baduzu, berriro entzun eta disfrutatu.

Escrito en IZARTXU IRRATIA, LH 3. ZIKLOA | Sin comentarios »